Witamy klientów
Noble Securities
w TMS Brokers!
Razem możemy więcej.

Zobacz na jakich zasadach przeniesiesz swój trading do TMS Brokers.
Dołącz do tysięcy zadowolonych klientów!

logo-noble logo-tms

Co dla mnie oznacza ta zmiana?

TMS Brokers przejmuje zorganizowaną część przedsiębiorstwa Noble Securities
w zakresie działalności na rynku Forex:

23
października

W tym dniu Noble Securities wysłał do Ciebie wiadomość mailową dotyczącą tej zmiany. Aby przenieść swój rachunek (w tym otwarte pozycje i saldo operacyjne) do TMS musisz wyrazić zgodę na przeniesienie praw i obowiązków Noble Securities na TMS Brokers. Zrobisz to zaznaczając "Wyrażam zgodę" w wiadomości email.

18
listopada

Do tego dnia masz ostatecznie czas na wyrażenie zgody na przeniesienie swojego rachunku do TMS. Zgoda umożliwi klientom platformy Noble Markets możliwość dalszego korzystania z usług maklerskich na dotychczasowych zasadach w TMS Brokers.

24
listopada

Od dnia 24 listopada 2019 roku będziesz mógł zalogować się na posiadanym rachunku za pomocą systemu transakcyjnego TMS Brokers (MT4) i zawierać dowolne transakcje.
Noble Markets to od teraz TMS Markets!

Dlaczego TMS?

Jesteśmy pierwszym walutowym domem maklerskim na polskim rynku. Marka TMS powstała ponad 20 lat temu, aby wspierać klientów inwestujących na światowych rynkach finansowych, zapewniając im dostęp do szerokiej gamy instrumentów z całego świata.

logo
Doświadczenie
  • Pierwszy walutowy dom maklerski na polskim rynku
  • 20 lat praktyki w transakcjach OTC/CFD
  • Opieka dedykowanych maklerów z wieloletnią praktyką
logo
Bezpieczeństwo przejścia
  • Podmiot nadzorowany przez Komisję Nadzoru Finansowego
  • W przypadku klientów detalicznych ochrona przed ujemnym saldem bez limitu, w przypadku klientów profesjonalnych ochrona do 20.000 Euro
  • Wydzielenie środków klientów na kontach odrębnych od kont ze środkami własnymi TMS Brokers
logo
Tysiące zadowolonych klientów
  • Możliwość dywersyfikacji portfela: CFD oparte o waluty, surowce, indeksy, akcje i kryptowaluty
  • Dostęp do platformy transakcyjnej MT4, MT5 i autorskiej aplikacji mobilnej TMS Brokers
  • Usługi analityczne, szkolenia, okazje inwestycyjne i rekomendacje ekspertów bezpośrednio w aplikacji mobilnej

Dziesiątki nagród i wyróżnień

invest-cuffs
bloomberg
fxcuffs
fx-week
parkiet
puls-biznesu

Czy moje warunki handlu
pozostaną bez zmian?

Mimo przejścia do TMS Brokers na Twoim rachunku nic się nie zmieni:

1

Wszystkie warunki transakcyjne zostaną utrzymane

2

Zachowasz te same loginy i hasła do rachunku

3

Wszystkie pozycje otwarte w Noble Securities w dniu przejęcia (23 listopada 2019 r.) zostaną przeniesione na rachunek w TMS

4

Nie poniesiesz dodatkowych kosztów związanych z przeniesieniem rachunku do TMS Brokers

Jak mogę się przenieść?

step-1
Wyrażenie zgody

Wyraź zgodę na przeniesienie praw i obowiązków Noble Securities na TMS Brokers, zaznaczając "Wyrażam zgodę" w wiadomości email wysłanej przez Noble Securities w dniu 23 października 2019 r.
Masz czas na wyrażenie zgody do 18 listopada 2019 r. włącznie

step-2
Przeniesienie rachunku

23 listopada Twój rachunek zostanie przeniesiony do TMS Brokers, nie musisz podpisywać nowej umowy

step-3
Logowanie do konta w TMS

24 listopada zaloguj się do rachunku MT4 za pomocą przeglądarki lub aplikacji MT4 w TMS.
To wszystko! Zawieraj transakcje na takich samych warunkach od startu rynku.
Noble Markets to od teraz TMS Markets!

Najczęściej zadawane pytania

Proces przeniesienia
1. Czy moje otwarte pozycje zostaną przeniesione? Co ze zleceniami oczekującymi niepowiązanymi z pozycją?

Tak, wszystkie Twoje pozycje otwarte w dniu przeniesienia zostaną przeniesione. Podobnie wszystkie Twoje aktywne zlecenia, w tym zlecenia oczekujące zostaną przeniesione z takimi samymi parametrami, z jakimi złożyłeś je na platformie Noble Markets.

2. Co się stanie z moimi środkami zgromadzonymi w Noble Securities po przejściu do TMS Brokers?

Środki pieniężne, tak samo jak pozycje otwarte w dniu przeniesienia oraz zlecenia otwarte w dniu przeniesienia zostaną przeniesione i będą widoczne na platformie transakcyjnej MT4 w TMS Brokers.

3. Czy po przejściu do TMS Brokers będę miał dostępną całą historię mojego rachunku?

Tak, wraz przeniesieniem rachunku przenosimy również całą dostępną historię rachunku.

4. Co się stanie jeśli nie wyrażę zgody na przeniesienie rachunku do TMS Brokers?

W tej sprawie prosimy skontaktuj się z Noble Securities. W przypadku braku skutecznego wyrażenia przez Ciebie Zgody, Umowa OTC z Noble Securities wygaśnie z upływem dnia 20.11.2019 r. na zasadach określonych w mailu wysłanym przez tą firmę do Ciebie 23 października 2019 r.

5. Czy mój Pokój Inwestora w Noble Securities dalej będzie działał po przeniesieniu do TMS Brokers?

Nie, wraz z przeniesieniem rachunku do TMS Brokers, dotychczasowy Pokój Inwestora przestaje działać. W zamian za to otrzymasz dostęp do jego odpowiednika, czyli do Strefy Klienta w TMS Brokers dostępnej na stronie internetowej: https://strefa.tms.pl. W momencie przeniesienia Twojego rachunku inwestycyjnego do TMS Brokers dostaniesz od nas wiadomość e-mail z informacją, jak uzyskać dostęp do Strefy Klienta TMS Brokers oraz SMS z danymi dostępowymi do niej.

6. Mam otwarty rachunek w Noble Securities jako osoba prawna – jak mam się przenieść?

Jeśli chcesz przenieść swój rachunek do TMS Brokers na dotychczasowych warunkach, prosimy o kontakt z Obsługą Klienta w Noble Securities pod dedykowanymi numerami telefonów: +48 22 212 54 35 lub +48 22 212 54 37 oraz pod adresem e-mail: sales@noblemarkets.pl. Tak jak dla osób fizycznych, termin wyrażenia zgody na przeniesienie praw i obowiązków Noble Securities na TMS Brokers upływa 18 listopada 2019 roku (włącznie).

Warunki transakcyjne i obsługa klienta
7. Czy jeżeli przeniosę rachunek do TMS Brokers moje warunki transakcyjne ulegną zmianie?

Nie. Wszystkie warunki transakcyjne pozostają na niezmienionym poziomie. Jeżeli będziesz chciał, możesz też otworzyć rachunek TMS Connect ze stałej oferty TMS Brokers. Znajdziesz tam większą gamę instrumentów do handlu i otrzymasz dostęp do autorskiej aplikacji mobilnej TMS Brokers.

8. Czy wzrosną koszty prowadzenia rachunku?

Nie. Koszt prowadzenia rachunku pozostaje bez zmian. W TMS Brokers aktywny rachunek prowadzony jest bezpłatnie.

9. Czy zachowam po przejściu do TMS Brokers status klienta detalicznego doświadczonego lub przyznaną kategorię klienta profesjonalnego?

Tak, statusy oraz kategorie klienta uzyskane w Noble Securities zostaną utrzymane po przeniesieniu rachunku do TMS Brokers. Jeżeli nie posiadasz statusu lub kategorii klienta profesjonalnego lub doświadczonego, a jesteś zainteresowany którymś z nich skontaktuj się z Departamentem Obsługi Klienta w TMS Brokers pod numerem +48 22 27 66 282 lub +48 602 348 048 lub pod adresem e-mail: dok@tms.pl

10. Co z godzinami handlu, ilością oferowanych instrumentów finansowych i ich nazwami? Czy się nie zmienią?

Nie, wszystkie te warunki pozostaną bez zmian na po przeniesieniu do TMS Brokers w ramach platformy transakcyjnej MT4.

11. Przy jakim poziomie TMS Brokers zamyka pozycje klientów (Stop Out)?

TMS Brokers zgodnie z wymogami ESMA dokonuje automatycznego zamknięcia otwartej pozycji (rozpoczynając od najbardziej stratnej pozycji), w sytuacji, gdy na rachunku brakuje środków na pokrycie depozytu przy poziomie 50%. Jest to ta sama wartość jaka obowiązywała w Noble Securities.

12. Czy środki klientów zgromadzone w TMS Brokers są objęte Systemem Rekompensat prowadzonym przez KDPW?

Tak, TMS Brokers uczestniczy w Systemie Rekompensat prowadzonym przez KDPW. System Rekompensat wypłaci Ci środki pomniejszone o należności do wysokości równowartości w złotych 3.000 euro - w 100% wartości środków objętych systemem rekompensat oraz 90% nadwyżki ponad tę kwotę, do równowartości w złotych 22.000 euro. Szczegółowe informacje odnajdziesz w regulaminie usługi dostępnym na stronie https://www.kdpw.pl/pl/Regulacje/Strony/regulacje.aspx oraz na stronie: www.kdpw.pl

13. Jaki jest numer telefonu i adres email Obsługi Klienta w TMS Brokers?

Departament Obsługi Klienta TMS Brokers działa w dni robocze od 8:00 do 20:00.

Możesz się z nami kontaktować telefonicznie, dzwoniąc na numery: +48 22 27 66 282 lub +48 602 348 048. Jesteśmy do Twojej dyspozycji także pod adresem e-mail: dok@tms.pl

Możesz również nas odwiedzić w siedzibie TMS Brokers w budynku Skylight pod adresem: ul. Złota 59, 00-120 Warszawa.

14. Czy mogę składać zlecenia telefoniczne?

Tak. Zlecenia telefoniczne możesz składać dzwoniąc pod numery telefonu +48 22 27 66 282 lub +48 602 348 048. Przed złożeniem zlecenia Opiekun Klienta zapyta Cię o takie dane jak: imię i nazwisko, numer rachunku oraz zada pytania weryfikacyjne.

Narzędzia i platformy
15. Czy muszę zainstalować nową platformę transakcyjną MT4 na komputerze, aby zalogować się do mojego rachunku w TMS?

Nie, dalej możesz korzystać z dotychczasowej platformy transakcyjnej MT4, jednak zalecamy pobranie naszej wersji platformy transakcyjnej MT4 i zainstalowanie jej na komputerze.

16. Czy mój dotychczasowy login i hasło do platformy ulegną zmianie?

Nie, zarówno login jak i hasło pozostaną takie jak dotychczas.

17. Czy muszę zmienić serwer brokera z którym się łączę?

Tak. Aby zalogować się do swojego rachunku po przeniesieniu go do TMS Brokers musisz wybrać serwer TMS Brokers z listy. Login i hasło pozostają bez zmian.

18. Nie pamiętam mojego hasła do platformy transakcyjnej MT4, jak mogę je odzyskać?

Nikt poza Tobą nie zna hasła do platformy. Możesz ustanowić nowe hasło, kontaktując się z Departamentem Obsługi Klienta TMS Brokers pod numerem telefonu +48 22 276 62 82 lub +48 602 348 048. Żeby pracownik TMS Brokers mógł zmienić Ci hasło do platformy, musisz się zidentyfikować odpowiadając na pytania weryfikacyjne. Ustanowiłeś je zakładając rachunek w Noble Securities.

19. W Noble Securities handlowałem na aplikacji mobilnej. Czy jeżeli przejdę do TMS Brokers to będę dalej mógł z niej korzystać?

Tak, dalej możesz korzystać z aplikacji mobilnej zainstalowanej na Twoim telefonie. Po przeniesieniu rachunku do TMS Brokers musisz wykonać następujące czynności:

  • a) Wejdź w menu aplikacji
  • b) Kliknij „Zarządzaj kontami”
  • c) Kliknij „+” i wybierz „Zaloguj się do istniejącego rachunku”
  • d) W polu „Znajdź brokera” wpisz TMS Brokers
Zachęcamy Cię również do przetestowania wersji demonstracyjnej autorskiej aplikacji mobilnej TMS Brokers. Jest ona dostępna dla klientów posiadających nasz rachunek TMS Connect na platformie transakcyjnej MT5. Więcej informacji o niej znajdziesz na stronie www.tms.pl/mobile/.

20. Na Waszej stronie czytałem że macie platformę transakcyjną MT5, czy to oznacza że przechodzę na tą wersję platformy?

Nie. Twój rachunek cały czas jest rachunkiem w systemie transakcyjnym MT4. Jeżeli chcesz korzystać z nowszej wersji platformy transakcyjnej MetaTrader 5 tj. MT5 oraz warunków transakcyjnych na rachunku TMS Connect możesz, otworzyć nowy rachunek w TMS tutaj.

Wpłaty i wypłaty
21. Jak uzyskać dostęp do Strefy Klienta TMS Brokers?

W momencie przeniesienia Twojego rachunku inwestycyjnego do TMS Brokers dostaniesz od nas wiadomość e-mail z informacją, jak uzyskać dostęp do Strefy Klienta TMS Brokers oraz SMS z danymi dostępowymi do niej.

22. Jak mogę wpłacić środki na swój rachunek inwestycyjny?

Środki na swój rachunek pieniężny możesz wpłacić na kilka sposobów:

  • a) przelewem tradycyjnym ze swojego rachunku bankowego na rachunek bankowy wskazany w pkt 23 poniżej
  • b) wpłacając tzw. Szybkim przelewem tzn. poprzez Dotpay, Bluemedia
  • c) zasilając rachunek poprzez środki z karty kredytowej/debetowej
Wpłaty możesz dokonać wchodząc w zakładkę Wpłaty w Strefie Klienta TMS Brokers.

23. Jaki jest nowy numer rachunku do wpłat w TMS Brokers?

TMS Brokers posiada rachunki do wpłat klientów w mBanku. Numery rachunku do wpłat są następujące:

  • rachunek w PLN 24114010100000321246001047
  • rachunek w EUR 67114010100000321246001049
  • rachunek w USD 13114010100000321246001051

24. Czy zmieni się numer mojego rachunku na platformie transakcyjnej MT4?

Nie, numer i hasło Twojego rachunku inwestycyjnego nie ulegną zmianie.

25. Jak mogę wypłacić środki z mojego rachunku?

Środki z Twojego rachunku możesz wypłacić, składając dyspozycję wypłaty przez telefon lub poprzez Strefę Klienta.

26. Czy muszę na nowo definiować numer rachunku do wypłat?

Tak. Numer rachunku do wypłat zdefiniujesz po zalogowaniu do Strefy Klienta TMS Brokers.

27. Czy na koniec roku otrzymam PIT8c od TMS Brokers za cały 2019 rok?

Do końca lutego 2020 r. otrzymasz PIT8C od TMS Brokers za zamknięte pozycje od daty przeniesienia rachunku do TMS. Gdy zamkniesz jakąkolwiek pozycję (niezależnie czy otwartą przed przeniesieniem, czy po przeniesieniu rachunku do TMS Brokers) po dacie przeniesienia, wówczas formularz wystawi TMS Brokers.

Transakcje zamknięte przez Ciebie w 2019 r. w Noble Securities do daty przeniesienia do TMS, będą objęte formularzem podatkowym wystawionym przez Noble Securities.

28. Z kim mam się kontaktować w sprawie przeniesienia mojego rachunku do TMS Brokers?

We wszystkich sprawach związanych z Twoim rachunkiem, jak również z jego przeniesieniem do dnia 22 listopada 2019 r. prosimy o kontakt z Noble Securities. Do momentu przeniesienia Twój rachunek będzie w Noble Securities i jego pracownicy będą w stanie Ci pomóc w każdej sprawie z nim związanej. Po Tym dniu, prosimy kontaktuj się z Departamentem Obsługi Klienta w TMS Brokers.

Archiwum dokumentów Noble Markets

Archiwum dokumentów Noble Markets dostępne jest pod tym adresem.

Nie odpowiedzieliśmy na Twoje pytania? Departament Obsługi Klienta w TMS Brokers jest do Twojej dyspozycji!
Zadzwoń +48 22 27 66 282 lub +48 602 348 048 lub napisz dok@tms.pl

Razem możemy więcej.



Powiadomienia przeglądarkowe są włączone.

Powiadomienia przeglądarkowe są wyłączone, włącz je ponownie w ustawieniach swojej przeglądarki.