FX API dla firm
Dzięki naszemu API możesz łatwo zintegrować systemy wewnętrzne z aktualnymi kursami walut dostępnymi w OANDA TMS Brokers
- Łatwa integracja z istniejącymi wewnętrznymi systemami i procesami
- Precyzyjne i aktualne dane o kursach walutowych
- Możliwość automatycznego zawierania transakcji walutowych
- Redukcja ryzyka kursowego i minimalizacja kosztów transakcyjnych
Dla kogo?
Kantory internetowe i stacjonarne oraz fintech
Międzynarodowe sklepy i hurtownie e-commerce
Importerzy i eksporterzy
Firmy turystyczne i wiele innych
Zwiększ rentowność swojego biznesu dzięki FX API dla firm
- Wzbogać swoją aplikację, system ERP, lub stronę internetową w niezawodne kursy wymiany walut dzięki naszemu API
- Nasze FX API umożliwia łatwe i szybkie integrowanie funkcjonalności związanych z kursami oraz wymianą walut z twoimi aplikacjami lub platformami e-commerce
Pytania i odpowiedzi
- Kantor Komfort
- Kantor Premium
- FAQ
- Co zyskują klienci, wybierając usługę TMS Kantor Komfort?
- Kto może korzystać z TMS Kantor Komfort?
- Jakie usługi oferuje Kantor Komfort?
- Jak rozpocząć współpracę z TMS Kantor Komfort?
Więcej odpowiedzi na często zadawane pytania znajdziesz w Centrum Pomocy >>
- Co zyskują klienci, wybierając usługę TMS Kantor Premium?
- Kto może korzystać z TMS Kantor Premium?
- Jakie usługi oferuje Kantor Premium?
- Jak rozpocząć współpracę z TMS Kantor Premium?
Więcej odpowiedzi na często zadawane pytania znajdziesz w Centrum Pomocy >>
- Czy wymiana walut dla klienta firmowego jest tańsza niż wymiana dla klienta indywidualnego?
- Czy wymiana walut dla firmy poza bankiem, jest bezpieczna?
- Jak wybrać najlepszy kantor dla swojej firmy?
- Czy istnieją specjalne oferty wymiany walut dla przedsiębiorstw eksportujących lub importujących?
- Czy wymiana walut dla przedsiębiorstwa może być zautomatyzowana?
Więcej odpowiedzi na często zadawane pytania znajdziesz w Centrum Pomocy >>
Masz pytania?
OANDA TMS Brokers S.A.
Departament Płatności i Wymiany Walut
Tel.: (+48) 22 276 62 14
e-mail: kantor@tms.pl
Warsaw UNIT, Daszyńskiego 1, 00-843 Warszawa
Wypełnij formularz
Kto jest administratorem Twoich danych?
-
Administratorem Państwa danych osobowych jest
OANDA TMS Brokers S.A. z siedzibą w Warszawie, Warsaw UNIT, Daszyńskiego 1, 00-843 Warszawa, NIP 526-275-91-31, dla której Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS prowadzi akta rejestrowe pod numerem KRS 204776, kapitał zakładowy 3 537 560 zł (wpłacony w całości). Z Inspektorem ochrony danych powołanym przez Administratora można skontaktować się mailowo: odo@tms.pl lub telefonicznie: +48 22 27 66 200. -
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu
zawarcia oraz wykonywania Umowy Ramowej zawartej z Administratorem jak również wypełniania ustawowych obowiązków Administratora wynikających z posiadania statusu podmiotu prowadzącego działalność maklerską, w szczególności obowiązków wynikających z ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (zwanej dalej: „Ustawą”). Państwa dane osobowe będą również przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, takich jak dokonywanie niezbędnych rozliczeń i dochodzenie roszczeń wynikających z zawartej Umowy ramowej, bezpieczeństwo, przeciwdziałanie oszustwom czy marketing bezpośredni Administratora. Ponadto, będą przetwarzane w celu realizacji usługi informacyjno-edukacyjnej. Przetwarzanie danych w celach inne niż powyższe może odbywać się: (i) w oparciu o uzyskanie dodatkowej zgody, (ii) na podstawie obowiązującego prawa, lub (iii) gdy jest to zgodne z celem, w którym dane osobowe zostały pierwotnie zebrane (art. 6 ust. 4 rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (zwanego dalej: „RODO”). -
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
- w zakresie, w jakim przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania Umowy Ramowej oraz podjęcia działań przed jej zawarciem oraz realizacji usługi informacyjno-edukacyjnej - art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- w zakresie, w jakim przetwarzanie danych jest niezbędne dla realizacji przez Administratora obowiązków prawnych ciążących na nim, jako na podmiocie wykonującym działalność maklerską, w szczególności polegających na informowaniu organów nadzoru finansowego oraz organów informacji finansowej o świadczonych usługach i wykonywanych transakcjach, weryfikacji i identyfikacji tożsamości Klienta oraz bieżącym monitorowaniu jego stosunków gospodarczych i opracowywaniu analiz - art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z przepisami Ustawy, w szczególności z art. 34, 35, art. 36 i art. 37 tejże Ustawy;
- w zakresie, w jakim przetwarzanie danych jest niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora, takich jak dokonywanie niezbędnych rozliczeń i dochodzenie roszczeń wynikających z zawartej Umowy Ramowej, bezpieczeństwo, przeciwdziałanie oszustwom czy marketing bezpośredni Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
-
Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych osobowych,
prawo ich sprostowania, usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania danych. W zakresie, w jakim przetwarzanie jest niezbędne do wykonania Umowy ramowej, której jesteście Państwo stroną lub do podjęcia na Państwa żądanie działań przed jej zawarciem a także realizacji usługi informacyjno-edukacyjnej (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) przysługuje Państwu również prawo przenoszenia danych. W przypadku uznania, że Państwa dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi, możecie Państwo wnieść skargę do właściwego organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. -
Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne
dla zawarcia Umowy ramowej oraz skorzystania z usługi maklerskiej a także realizacji usługi informacyjno-edukacyjnej. Niepodanie danych wskazanych w Karcie Danych Klienta skutkować będzie odmową zawarcia Umowy ramowej. -
Państwa dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:
bankom, podmiotom obsługującym szybkie płatności, spółkom z grupy kapitałowej, do której należy Administrator, kurierom, operatorom pocztowym, organom nadzoru, organom informacji finansowej, dostawcom danych rynkowych, podmiotom prowadzącym fundusze inwestycyjne, dostawcom narzędzi, oprogramowania platform służących do obsługi transakcji i operacji finansowych wykonywanych w toku realizacji Umowy Ramowej, jak również służących wysyłaniu informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej, doradcom prawnym oraz podmiotom dostarczającym serwery i przechowującym dane. -
W przypadku przekazywania danych osobowych do państw trzecich, tj.
do odbiorców mających siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym lub Szwajcarią, w krajach, które według Komisji Europejskiej nie zapewniają wystarczającej ochrony danych (kraje trzecie niezapewniającego odpowiedniego poziomu ochrony), Administrator przekazuje je, wykorzystując mechanizmy zgodne z obowiązującym prawem, które obejmują m.in. „Standardowe Klauzule Umowne” UE. -
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania Umowy Ramowej, a także po jej rozwiązaniu,
zgodnie z treścią art. 49 Ustawy, przez okres 5 lat, licząc od pierwszego dnia roku następującego po roku, w którym zakończono stosunki gospodarcze z klientem lub do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa. Dane zawarte w wynikach przeprowadzanych ocen stosunków gospodarczych, o których mowa w art. 34 ust. 3 Ustawy przetwarzane będą przez okres 5 lat, licząc od pierwszego dnia roku następującego po roku ich przeprowadzenia. W przypadku braku pozytywnej weryfikacji tożsamości w zw. z zawarciem Umowy Ramowej i zwrotnego przelewu środków pieniężnych o równowartości 15 000 EUR lub większej (transakcje okazjonalna), Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, licząc od pierwszego dnia roku następującego po roku jej przeprowadzenia lub do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa; w przypadku mniejszych kwot Państwa dane osobowe (z wyłączeniem tych, które są przetwarzane celem realizacji usługi informacyjno-edukacyjnej) zostaną usunięte niezwłocznie po realizacji zwrotnego przelewu środków pieniężnych. Powyższe okresy przechowywania danych mogą ulec przedłużeniu na zasadach określonych w art. 49 ust. 3 Ustawy. W zakresie, w jakim przetwarzanie danych odbywa się w oparciu o prawnie uzasadniony interes Administratora, dane będą przetwarzane przez czas niezbędny do jego realizacji (w szczególności do czasu przedawnienia roszczeń na podstawie obowiązujących przepisów prawa), nie dłużej jednak niż do czasu uznania sprzeciwu za uzasadniony Państwa szczególną sytuacją, zaś w przypadku gdy prawnie uzasadnionym interesem jest marketing bezpośredni Administratora – do czasu wyrażenia przez Państwa sprzeciwu. -
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres obowiązywania umowy usługi informacyjno-edukacyjnej,
a także po jej rozwiązaniu, do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa. -
W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego Administratora,
przysługuje Państwu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych, które nie wymaga uzasadnienia. Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie innych prawnie uzasadnionych interesów Administratora, skorzystanie z przysługującego Państwu prawa sprzeciwu wymaga uzasadnienia Państwa szczególną sytuacją. -
W przypadku wypełnienia przez Państwa ankiet dotyczących sytuacji finansowej oraz gotowości do ryzyka inwestycyjnego,
- Administrator może stosować wobec Państwa profilowanie polegające na grupowaniu klientów według kryteriów sytuacji finansowej, gotowości do ryzyka inwestycyjnego oraz wiedzy na temat instrumentów finansowych. Administrator nie będzie jednak stosował wobec Państwa zautomatyzowanego podejmowania decyzji. Również w przypadku analizowania dokonywanych transakcji może dochodzić do profilowania pod kątem spełnienia wymogów dot. przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, które nie jest zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji.