Kryptowaluty – czy to już dołek w notowaniach?

04-02-2019 12:30
Kurs Bitcoina w grudniu odnotował najniższą wycenę od września 2017 roku. 20 grudnia przejdzie do historii. Tego dnia bowiem dzienny obrót Bitcoinem wyniósł 2 266 735 BTC, co stanowiło wartość niespełna 9 mld dolarów.

Był to historyczny rekord. Porównywalnie wysoką liczbę odnotowano 7 grudnia. Wcześniej podobne wolumeny były rejestrowane w lutym 2018 roku. Wtedy jednak wycena Bitcoina znajdowała się na wyższym poziomie. Wielu inwestorów zadaje sobie pytanie czy to już dołek w notowaniach. 

Litecoin i Ethereum były w ubiegłym miesiącu na swoich historycznych minimach zatem notowania znajdowały się na dziewiczym terenie. Ripple nie zdołał wybić dołków z sierpnia oraz września, choć nadal jest bardzo tani. 

Według danych z Google Trends zainteresowanie kryptowalutami jednak nie maleje. W Stanach Zjednoczonych, Anglii oraz Rumunii fraza „Co to jest bitcoin” była najpopularniejsza w mijającym roku. Mimo, że notowania kryptowalut są na minimach i panuje tu trend spadkowy, popularność kryptowalut znajduje się na ścieżce wzrostowej.

Co dalej wydarzy się z kryptowalutami? Aby dowiedzieć się co dalej z Bitcoinem, Ripplem, Ethereum czy Litecoinem, wystarczy pobrać darmowy raport kryptowalutowy TMS Brokers.

Być może zainteresuje Cię również:

2021-10-08 14:21
Dołącz do VIII edycji konkursu edukacyjnego TMS Brokers
2021-10-08 13:55
Nowości CFD w ofercie TMS Brokers. Inwestuj w ponad 1300 kontraktów na akcje zagraniczne
2021-10-08 12:52
Październikowe znaki zapytania – raport miesięczny
2021-09-15 16:20
Rozszerzenie indeksu DAX
2021-07-16 09:30
Kontrakty CFD oparte o indeksy i surowce TMS Brokers bez kosztów swapowych
2021-06-28 10:56
Nowości w ofercie: kontrakt na Bitcoin Cash i nano-lot na Bitcoin
2021-06-09 16:30
TMS wprowadza do oferty akcje z GPW!
2021-05-18 17:35
„Metody analityczne Wojciecha Białka” – przegląd rynku akcji i surowców w TMS
2021-04-02 13:26
Prognozy walutowe TMS. Co czeka złotego, franka i dolara?
2021-03-30 09:40
TMS wchodzi do grupy OANDA. „Klienci zauważą nowe logo i jeszcze lepszą ofertę”