Wskaźnik medialności recesji w marcu wzrósł o 44 proc. - PRESS-SERVICE 17-04-2013 13:54

17-04-2013 13:54
17.04. Warszawa (PAP) - Wskaźnik medialności recesji w marcu wyniósł 378 pkt., co oznacza wzrost o 44 proc. w stosunku do lutego - wynika z raportu firmy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

"Głównie sprawy zagraniczne wpłynęły na gwałtowny marcowy wzrost wskaźnika medialności recesji. Osiągnął on 378 punktów, co oznacza podniesienie jego wartości aż o 44 proc. w stosunku do lutego - podano.

"Jeszcze w lutym WMR był niższy o 116 punktów. W marcu osiągnął najwyższą wartość od października 2012. Wcześniej wskaźnik znajdował się na wyższym poziomie w lutym ubiegłego roku. O recesji w mediach mówiło się częściej zwłaszcza za sprawą sytuacji międzynarodowej. Niemal 22 proc. poddanych analizie publikacji dotyczyło problemów ekonomicznych na Cyprze. Dziennikarze z dużą uwagą śledzili rozwój sytuacji i donosili o bezprecedensowym pomyśle uszczuplenia bankowych depozytów w celu ratowania gospodarki" - dodano. (PAP)

map/ ana/


Kontrakty na różnicę są złożonymi instrumentami i wiążą się z dużym ryzykiem szybkiej utraty środków pieniężnych z powodu dźwigni finansowej.
72% rachunków inwestorów detalicznych odnotowuje straty w wyniku handlu kontraktami na różnicę u niniejszego dostawcy.
Zastanów się, czy rozumiesz, jak działają kontrakty na różnicę, i czy możesz pozwolić sobie na wysokie ryzyko utraty pieniędzy.