Oświadczenia o statusie rezydencji podatkowej USA FATCA

30-11-2016 14:16
Drogi Kliencie, Pragniemy poinformować, iż zgodnie z Ustawą z dnia 9 października 2015 r. o wykonywaniu Umowy miedzy Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Stanów Zjednoczonych Ameryki w sprawie poprawy wypełniania międzynarodowych obowiązków podatkowych oraz wdrożenia ustawodawstwa FATCA (dalej: Ustawa FATCA),
Oświadczenia o statusie rezydencji podatkowej USA FATCA

na polskie instytucje finansowe nałożony został obowiązek uzyskania od swoich Klientów oświadczenia o statusie rezydencji podatkowej USA (dalej „oświadczenie o statusie FATCA”). Powyższy obowiązek dotyczy rachunków otwartych w okresie od dnia 01.07.2014 r. do dnia 30.11.2015r.

Zgodnie z Ustawą FATCA, w przypadku nie otrzymania przez TMS Brokers wypełnionego przez Klienta oświadczenia o statusie FATCA, w terminie do dnia 1 grudnia 2016 r., środki zgromadzone na rachunku pieniężnym zostaną zablokowane. Blokada oznaczać będzie brak możliwości dysponowania i korzystania przez Klienta ze wszystkich wartości majątkowych zgromadzonych na rachunku. Przedmiotowa blokada zostanie zniesiona po uzupełnieniu w/w oświadczenia.

W związku z powyższym, prosimy o wypełnienie formularza udostępnionego w formie elektronicznej, do którego link znajduje się pod tekstem. Prawidłowe złożenie oświadczenia na formularzu elektronicznym będzie wymagało identyfikacji Klienta. 

W celu identyfikacji na formularzu Klient zostanie poproszony o podanie:
- adresu email oraz 
- numeru PESEL 

W przypadku negatywnej weryfikacji Klientowi pokaże się komunikat: nie można było Cię zidentyfikować, prosimy spróbować jeszcze raz (z linkiem do poprzedniej strony „wróć do poprzedniej strony”). Klient powinien w takim przypadku ponowić próbę wpisując ponownie ww. dane, aż do skutecznego zalogowania się do formularza. 

Po pomyślnej weryfikacji danych Klientowi ukaże się treść oświadczenia, w którym należy zaznaczyć odpowiednio opisane pole. 

W przypadku jakichkolwiek problemów związanych z identyfikacją lub wypełnieniem formularza prosimy o kontakt z Departamentem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 48 22 27 66 282.

Bezpośredni link do formularza - https://www.tms.pl/fatca

X
Poleć artykuł innej osobie

Uzupełnij poniższy formularz

CAPTCHA
 
Graficzne pułapki CAPTCHA

Sprawdź również:

4 tygodnie 1 godzina
Aktualności
TMS NonStop na Twoim urządzeniu mobilnym!
Serwis TMS NonStop jest także dostępny jako aplikacja na urządzenia mobilne! Dzięki aplikacji każdy użytkownik może "NonStop" śledzić najważniejsze wydarzenia rynkowe na ekranie smartfona lub tableta. 24 godziny na dobę, gdziekolwiek jesteś, w wygodny i intuicyjny sposób uzyskasz dostęp do treści publikowanych w TMS NonStop - portalu, z którego korzystają tysiące inwestorów.