Wskaźnik medialności recesji w kwietniu spadł o 10 proc. mdm - PRESS-SERVICE

16-05-2013 12:00
16.05. Warszawa (PAP) - Wskaźnik medialności recesji w kwietniu spadł o 10 proc. wobec marca i wyniósł 340 pkt - wynika z raportu firmy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

"Po marcu, w którym o recesji - ze względu na sytuację na Cyprze - pisało się dużo, w kwietniu WMR obniżył się o 10 proc. do wartości 340 punktów. Na poziom ten większy wpływ miały informacje z polskiej gospodarki - wynika z analizy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów" - napisano w komunikacie.

"Dziennikarze zwracali uwagę zwłaszcza na dalsze spadki dynamiki konsumpcji w naszym kraju. Wskaźnik ten spada nieustannie od początku 2011 roku i wymownie świadczy o słabnięciu gospodarki. (...) Nie bez medialnego echa przeszła potężna pomyłka Głównego Urzędu Statystycznego, który skorygował obliczenia dotyczące wzrostu gospodarczego. (...) Duże znaczenie dla poziomu Wskaźnika Medialności Recesji miała sytuacja zagraniczna. Środki masowego przekazu informowały o poważnych problemach gospodarczych Rosji" - dodano. (PAP)nik/ jtt/

X
Poleć artykuł innej osobie

Uzupełnij poniższy formularz

CAPTCHA
 
Graficzne pułapki CAPTCHA