Indeks nastrojów konsumentów w Niemczech na marzec 5,9 pkt., jak oceniano

27-02-2013 08:05
27.02. Norymberga (PAP/Bloomberg) - Indeks nastrojów niemieckich konsumentów GfK na marzec 2013 r. wyniósł 5,9 pkt. wobec 5,8 pkt. poprzednio - podała niemiecka grupa badań rynkowych GfK.

Analitycy spodziewali się, że indeks wyniesie 5,9 pkt.

Wskaźnik oczekiwań biznesowych wzrósł do minus 2,5 pkt. z minus 11,3 pkt.

Indeks oczekiwań co do dochodów spadł do 31,8 pkt. z 36,0 pkt. poprzednio.

Wzrósł wskaźnik gotowości do wydawania pieniędzy przez konsumentów - do 37,0 pkt. z 35,3 pkt.

Indeks GfK powstaje na podstawie ankiety przeprowadzanej wśród 2.000 niemieckich konsumentów. Wskazuje on, jak będą wyglądać ich wydatki w następnym miesiącu. (PAP)

aj/ ana/

X
Poleć artykuł innej osobie

Uzupełnij poniższy formularz

CAPTCHA
 
Graficzne pułapki CAPTCHA