X
Poleć artykuł innej osobie

Uzupełnij poniższy formularz

CAPTCHA
 
Graficzne pułapki CAPTCHA

Rozwiązywanie problemów związanych z Asystentem TMS Connect

Informacje ogólne:

Przedstawiamy kilka powszechnie zadawanych pytań dotyczących kwestii, z jakimi stykają się użytkownicy Asystenta TMS Connect (Guardian Angel):

 

1. Instalacja Asystenta TMS Connect (Guardian Angel):

Prosimy najpierw zainstalować narzędzia do komunikacji Asystent TMS Connect (Guardian Angel). Po dokonaniu instalacji należy poszukać "Komunikatora" ["Communicator"] w oknie "Nawigator" ["Navigator"] znajdującym się pod "Specjalistycznymi doradcami" ["Professional Advisors"].

Jeśli go tam nie ma należy zamknąć MT4 i uruhomić aplikację ponownie, aby ukończyć proces instalacji.

Link do instalatora TMS Connect (Guardian Angel)

 

2. Nie mogę otworzyć Asystenta TMS Connect (Guardian Angel):

Poszukaj ikony Asystenta TMS Connect na pasku zadań swojego komputera i kliknij w nią. Jeśli jej nie znajdziesz, poszukaj jej na ukrytym pasku zadań swojego komputera.   

Sprawdź, czy przycisk "Specjalistyczny doradcy" jest włączony. Jest zlokalizowany na pasku zadań MT4. Jeśli jest wyłączony kliknij, aby go włączyć.

 

3. Otrzymywanie tylko komunikatu powitalnego:

Chcąc uruchomić działanie Asystenta TMS Connect trzeba zatwierdzić "Warunki licencji". Kliknij w niebieską ikonę paska, aby otworzyć "Warunki licencji".

 

4. Jak można dostosować informację zwrotną do własnych potrzeb:

  • Kliknij w Ustawienia na konsoli
  • Wybierz poszukiwane tematy
  • Kliknij "Zapisz"
  • Można również kliknąć "Usuń komunikat", aby automatycznie dezaktywować ustawienia

 

5. Jak można wprowadzić ustawienia domyślne opcji "stop loss":

  • Przejdź do "Ustawień"
  • Przewiń do "Konfiguracji zaawansowanej"
  • Dostosuj swoje preferowane wartości domyślne
  • Kliknij "Zapisz"