X
Poleć artykuł innej osobie

Uzupełnij poniższy formularz

CAPTCHA
 
Graficzne pułapki CAPTCHA

Rozwiązywanie problemów ze strategiami Expert Advisors

1. Brak emotikony obok nazwy strategii

Najprawdopodobniej nie zaznaczono opcji Umożliw handlowanie (zakładka Ogólne, pozycja Handel).

2. EA nie dokonuje zleceń pomimo, że na wykresie widać dane

Upewnij się, że obok nazwy strategii znajduje się emotikona. Niektóre EA oceniają rynek przed pewien czas zanim dokonają otwarcia – może to czasem potrwać kilka dni lub dłużej.

Więcej informacji pod adresem:

https://www.tms.pl/o-nas/kontakt

  • A. Upewnij się, że ticki spływają do programu, a platforma działa w trybie online. Czy zachodzą zmiany w wyświetlanych wartościach?

  • B. Korzystając z funkcji programowania czasowego zleceń: czy już minęła zaprogramowana pora rozpoczęcia transakcji?
  • C. Włączone są inne strategie, a EA ma maksymalny drawdown: czy maksymalny drawdown jest wyższy od domyślnego dla pozostałych strategii?
  • D. Czy wybrana strategia posiada jakieś charakterystyczne parametry?

3. EA nie dokonuje zleceń, brak danych na wykresie

Zdarza się, że dane nie są od razu wczytywane i wymagają ręcznego odświeżenia. Można tego dokonać zmieniając przedział czasowy na inny i później przywracając ten pierwotny. Można również usunąć i ponownie włączyć strategię lub uruchomić ponownie aplikację. Należy upewnić się, że działania sprawią, że zaczną spływać aktualne dane ticków.

4. Program wyłącza się podczas dodawania strategii lub parametru

  • Problem może oznaczać, że nie jest używana najnowsza wersja oprogramowania. Podczas uruchamiania aplikacji powinna w takim wypadku pojawić się informacja o dostępnej nowszej wersji. Jeśli tak się nie dzieje, możliwa jest jedna z następujących przyczyn:
  • Konto demo straciło ważność (konta demo mają ważność 30 dni).
  • W przypadku systemów Windows Vista może być potrzebne wyłączenie funkcji „Kontrola konta użytkownika” w Centrum Zabezpieczeń Windows i ponowne uruchomienie systemu. Wtedy po włączeniu aplikacji powinien pojawić się komunikat o dostępności nowszej wersji.
  • Użytkownik mógł zapomnieć, aby umieścić w folderze experts/libraries plik DLL strategii EA lub umieścił go w niewłaściwym folderze (nie wszystkie strategie posiadają ten plik).